INSIDEOUT

חדר בריחה אסקייפרום

חדר הבריחה

חדרי הבריחה הטובים וטכנולוגיים בישראל
התכוננו לחוויה יוצא דופן, מגוון חדרי בריחה מעולים ומאתגרים.
טכנולוגיים וחדשנים, שיכניסו אתכם לחוויה ריאליסטית שהולכת להפתיע אתכם ובגדול!

נגן וידאו

חדר בריחה ⭐ בית הנייר | רעננה

מתי בפעם האחרונה נכנסתם אל תוך סרט או סדרה? המשימה נולדה בדמיון הפרוע של האיש המסתורי הידוע בשם "הפרופסור". מאז ילדותו, חלם על השוד המושלם, והוא בחר דווקא בכם, להפוך את הדמיון למציאות. המשימה שלכם היא לחדור למטבעה המלכותית של ספרד ולגנוב את כל הכסף!. הלחץ עולה והזמן מתקצר. האם תצליחו לעמוד באתגר, לאסוף את השלל ולברוח לפני שתתפסו? חוויה מלאת אדרנלין מחכה לכם, ואתם הולכים להיות מופתעים ובגדול!

סגנון: אקשן | שיתוף פעולה.

נגן וידאו

חדר בריחה ⭐ מבצע לוויתן | רעננה

הקשב! צוות קומנדו, היכונו למשימה! הנכם נמצאים על סירה בלב ים, הקור הצונן והגלים הגדולים מקפיאים את האוויר. אתם נערכים למשימת קומנדו מסוכנת במיוחד. כולם סומכים עליכם, וההתרגשות בתוככם מתערבבת עם הציפייה להצלחה. האם תוכלו לעמוד במשימה? חסר לכם שלא!. "מבצע לוויתן" מבטיח להיות חוויה מלאת פעולה, מאתגרת ומפתיעה.

סגנון: פעולה | משימתי.

נגן וידאו

חדר בריחה ⭐ קארטו | רעננה

זה מתחיל בטיול בלונדון ומשם מתפתח ללב דרמה חובקת עולם. המשימה מטורפת והזמן קצר, חייבים להשלים אותה בזמן. זה או הם או אנחנו, ולא תהייה עוד הזדמנות.– האם תגיעו בזמן? האם תדעו מה לעשות ותתפקדו ברגע האמת? חסר לכם שלא!

סגנון: מתח | חידתי

נגן וידאו

חדר בריחה ⭐ משחק הדיונון | רעננה

חדר הבריחה החדש של אינסייד אאוט הוא חדר הבריחה הטכנולוגי ביותר בארץ וכולל מגוון של אפקטים מיוחדים. בטוח תשמחו להיכנס אליו, אבל לא בטוח שתצאו ממנו… החדר אינו מפחיד ודורש פעילות פיזית קלה, הכוללת טיפוס והתכופפויות. (ללא זחילות)

סגנון: מתח | שיתוף פעולה

נגן וידאו

חדר בריחה ⭐ בית הנייר משפחות וילדים | רעננה

מתי בפעם האחרונה יצאתם לשוד יחד כל המשפחה? "הפרופסור" שלח אתכם למשימה, לחדור למטבעה של ספרד ולהשיג את כל הכסף! הזמן מוגבל, והמשימה מלאה באתגרים. כאשר כל בן משפחה יכול לתרום בדרכו הייחודית. חוויה מלאת הפתעות והתרגשות מחכה לכם. מוכנים לקחת חלק בהרפתקה שתשאיר זכרונות נפלאים לכל המשפחה?

סגנון: אקשן | שיתוף פעולה.

נגן וידאו

חדר בריחה ⭐ מבצע לוויתן משפחות וילדים | רעננה

הקשב! צוות משפחה, היכונו למשימה! אתם יוצאים עם סירה ללב ים, זוהי פעולת קומנדו ימי מלאת אנדרנלין. המשימה משותפת, ולכל בן משפחה יש מקום לביטוי. האם אתם מוכנים לעמוד באתגר ולהוכיח שאין דבר בלתי אפשרי לכם ולמשפחתכם? "מבצע לוויתן" היא חוויה משפחתית ייחודית, מלאת פעולה, אתגרים והפתעות שלא תשכחו. התכוננו להרפתקה שתשאיר אתכם במתח והתרגשות.

סגנון: פעולה | משימתי | עבודת צוות.

נגן וידאו

חדר בריחה⭐ קארטו משפחות וילדים | רעננה

הסיפור מתחיל ברחוב בלונדון ומשם מתפתח לאירוע גדול, כמה גדול? אתם תבינו כבר בהמשך.  זו משימת ריגול וביחד אתם יוצאים אל הלא נודע, זה או אנחנו או הם והשעון מתקתק. האם תצליחו את המשימה בזמן? והאם תעבדו בשיתוף פעולה? חדר בריחה קארטו מומלץ למשפחות אמיצות שאוהבות אתגר מתח ומחשבה. מומלץ מעל גיל 9

סגנון: מתח | חידתי

נגן וידאו

חדר בריחה ⭐ משחק הדיונון משפחות וילדים | רעננה

חדר בריחה חדש עבור כל המשפחה! אתם נכנסים לעולם של משחקים סוריאליסטי, המטרה שלכם היא להשיג כמה שיותר כסף. ואתם הולכים לנצח ובגדול! משחק הדיונון הוא חדר הבריחה הטכנולוגי ביותר בארץ וכולל מגוון של אפקטים מיוחדים. החדר אינו מפחיד ודורש פעילות פיזית קלה, הכוללת טיפוס והתכופפויות. (ללא זחילות) 

סגנון: מתח | שיתוף פעולה

מתאים לקבוצות גדולות

לקוחות מספרים

בין לקוחותינו

InsideOut
5/5

חדר בריחה / אסקייפרום ב-INSIDEOUT: חוויה יוצאת דופן

ברוכים הבאים לעולם המרתק של חדרי הבריחה ב-INSIDEOUT, המציע חוויה ייחודית של חידות, מתח, ועבודת צוות בסביבה מרתקת. חדרי בריחה הם לא רק מקום לבידור, אלא גם הזדמנות לחוויה משמעותית של גיבוש ולמידה.

החדרי הבריחה שלנו

המגוון ב-INSIDEOUT הוא רחב וכולל חדרים כמו "בית הנייר", המזמין אתכם לשוד מטורף במטבעה של ספרד, ו"קארטו", המעביר אתכם למרדף מתח בלונדון. כל חדר מציע סיפור ועלילה ייחודיים, תוך שילוב של חידות ואתגרים.

טכנולוגיה וחדשנות בחדר הבריחה / אסקייפרום

אנו משתמשים בטכנולוגיה מתקדמת ליצירת חוויה ריאליסטית ומרתקת. לדוגמא, "משחק הדיונון" מציע את חדר הבריחה הטכנולוגי ביותר בארץ, עם אפקטים מיוחדים המעניקים חוויה בלתי נשכחת.

חדר בריחה לגיבוש ופיתוח צוותי

חדרי הבריחה שלנו מציעים פתרון מעולה לגיבוש צוותים ופיתוח ארגוני. הם מספקים הזדמנות מעולה לחיזוק כישורי עבודת צוות ותקשורת בסביבה מאתגרת ומהנה.

חוויה ריאליסטית ואדרנלינית בחדר בריחה / אסקייפרום

בכל פעם שאתם נכנסים לאחד מחדרי הבריחה שלנו, אתם נכנסים לעולם חדש. החידות והאתגרים שאנו מציעים מתוכננים להבטיח אתגר אך גם הנאה רבה. המטרה אינה רק לפתור את החידה ולברוח מהחדר, אלא לחוות סיפור מרתק ולהיות חלק מההרפתקה.

למידה ופיתוח אישי במהלך המשחק

חדרי הבריחה שלנו מספקים הזדמנות נהדרת ללמוד על עצמכם, לחזק את כישורי התקשורת שלכם וללמוד כיצד אתם פועלים תחת לחץ. זו חוויה שמעבר להיותה כיפית ומהנה, גם מעצימה ומפתחת.

בילוי מושלם לכל המשפחה

ב-INSIDEOUT, אנו מציעים חדרי בריחה שמתאימים לכל המשפחה. החוויה המשפחתית היא מרכזית בעיצוב החדרים שלנו, ואנו מספקים חוויה שמתאימה לכל הגילאים, מאפשרת לכולם להיות מעורבים וליהנות יחד.

אירועים ופעילויות קבוצתיות בחדרי בריחה

ב-INSIDEOUT, אנחנו מאמינים שחדרי בריחה הם המקום האידיאלי לאירועים ופעילויות קבוצתיות. אם אתם מחפשים לארגן אירוע ייחודי לחברתכם, מועדון או קבוצת חברים, חדרי הבריחה שלנו מציעים חוויה שאינה נשכחת. הפעילות מאתגרת את כולם לעבוד יחד ומשמשת כאמצעי נהדר לבניית צוות.

עיצוב ואוירה ייחודית בכל חדר

ב-INSIDEOUT, כל חדר בריחה / אסקייפרום מעוצב בקפידה רבה כדי ליצור את האוירה המושלמת לסיפור ולחידות שבתוכו. העיצוב הוא חלק מהחוויה ומוסיף רבות לתחושת הטבילה בעולם המשחק.

תחזוקה ובטיחות ברמה הגבוהה ביותר

בטיחות ותחזוקה הן ערכים עליונים ב-INSIDEOUT. כל חדרי הבריחה שלנו נבדקים ומתוחזקים באופן קבוע כדי להבטיח שהם עומדים בסטנדרטים הגבוהים ביותר של בטיחות וחווית משחק.

חווית לקוח מעולה וצוות מקצועי

ב-INSIDEOUT, אנו מקדישים תשומת לב רבה לחווית הלקוח. צוותנו, המיומן והמקצועי, דואג לכם מרגע ההגעה ועד לסיום החוויה. אנו מספקים הדרכה מקיפה ותמיכה לאורך כל המשחק, כדי להבטיח שהחוויה שלכם תהיה חלקה, מהנה ובטוחה.

מתאים לכל הגילאים ולכל המאורעות

בין אם אתם מחפשים פעילות משפחתית, חוויה רומנטית לזוג, או אתגר לקבוצת חברים, ב-INSIDEOUT יש לנו חדר בריחה / אסקייפרום שמתאים לכל אחד. החדרים שלנו מתאימים למגוון רחב של אוכלוסיות ואירועים, ומציעים אתגרים וחוויות שונות המתאימות לכל גיל ולכל רמת קושי.

התחדשות וחידושים תמידיים

אנו ב-INSIDEOUT מאמינים בחידוש והתחדשות תמידית. חדרי הבריחה שלנו מתעדכנים ומתחדשים באופן קבוע, כך שתמיד יהיו לכם סיבות לחזור ולחוות אתגרים חדשים ומרגשים.
תמחור נגיש ומבצעים מיוחדים
ב-INSIDEOUT, אנו מציעים מחירים נגישים ומבצעים מיוחדים לקבוצות ולמשפחות. המטרה שלנו היא להפוך את חוויית חדרי הבריחה לזמינה ומשתלמת לכולם. בדקו את המחירים וההצעות המיוחדות באתר שלנו ותתחילו לתכנן את הרפתקת הבריחה הבאה שלכם.
מיקום מרכזי ונגיש
מתחם חדרי הבריחה שלנו ממוקם במיקום מרכזי ונגיש, כך שתוכלו להגיע אלינו בקלות מכל חלק בארץ. ישנה חניה זמינה וקלה למבקרים, והמתחם נגיש לאנשים עם מוגבלות.

מהו חדר בריחה / אסקייפרום? חוויה שלא תרצו לפספס

חדר בריחה הוא חוויה אינטראקטיבית שבה משתתפים נכנסים לחדר עם עלילה מסוימת וצריכים להשתמש בחפצים בחדר, לפתור חידות ולמצוא דרך לברוח מהחדר בזמן מוגבל. זהו אתגר שמצריך חשיבה יצירתית, שיתוף פעולה ותשומת לב לפרטים.

חוויות מותאמות לכל אירוע

ב-INSIDEOUT, אנו מתמחים ביצירת חוויות מותאמות לכל סוג של אירוע. בין אם מדובר ביום הולדת, ערב גיבוש עסקי, או פשוט יציאה עם חברים, חדרי הבריחה שלנו מספקים את הפלטפורמה המושלמת לאירוע שאף אחד לא ישכח.

חידושים ועדכונים תדירים בחדרי הבריחה

אנו ב-INSIDEOUT מחויבים לחידוש ולשיפור מתמידים. חדרי הבריחה שלנו מתעדכנים באופן קבוע עם חידות חדשות, עלילות מרתקות וטכנולוגיה מתקדמת. החידוש הוא חלק מהמחויבות שלנו לספק חוויה מעולה ובלתי נשכחת בכל ביקור.
מדריך למתחילים: כיצד להתמודד עם חדר בריחה / אסקייפרום
למי שעוד לא ניסה חדר בריחה, אנו ב-INSIDEOUT מספקים מדריך מפורט וטיפים להתמודדות עם האתגרים. מתחילים יכולים להרגיש בנוח לנסות את יכולתם וליהנות מהחוויה המרתקת שחדרי הבריחה מציעים.

תגובות וביקורות מהלקוחות שלנו

ב-INSIDEOUT, אנו גאים בתגובות החיוביות ובביקורות הנהדרות שקיבלנו מלקוחותינו. המשוב שלכם חשוב לנו ומשמש לנו לשיפור והתאמת החוויות שאנו מציעים. אנו מזמינים אתכם לקרוא את הביקורות באתר שלנו ולהתרשם מהחוויות שחוו לקוחות אחרים.

חדרי בריחה לימי הולדת ואירועים מיוחדים

אם אתם מחפשים דרך ייחודית ומהנה לחגוג יום הולדת או אירוע מיוחד, חדרי הבריחה של INSIDEOUT הם הבחירה המושלמת. עם תכניות מותאמות לכל גיל ואירוע, אנו מבטיחים חוויה שלא תשכחו.

הזמנת חדר בריחה בקלות ונוחות

ההזמנה של חדר בריחה ב-INSIDEOUT היא תהליך פשוט ונוח. באמצעות אתר האינטרנט שלנו, תוכלו לבחור את החדר, התאריך והשעה המתאימים לכם ולהזמין בקליקים ספורים. הזמינו עכשיו והתחילו לצפות להרפתקה הבאה שלכם!

לסיום: חווית בריחה שלא תרצו לפספס

ב-INSIDEOUT, אנו מציעים חדרי בריחה שהם יותר מפעילות בידור – הם הזדמנות לחוות משהו שונה, לפתח כישורים חדשים ולבלות זמן איכות עם חברים, משפחה או עמיתים לעבודה. אנו מזמינים אתכם לחוות את האתגר, ההנאה וההתרגשות שחדרי הבריחה שלנו מציעים.