INSIDEOUT

חדר בריחה לילדים

חדרי בריחה למשפחות- מתחם חדרי בריחה ברעננה.
חדרי הבריחה של אינסייד אאוט עובדים עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר בעולם חדרי הבריחה . 
לכל חדר בריחה אצלנו יש כמה דרגות קושי, שפות וגרסאות שמותאמות במיוחד עבור משפחות וילדים.

"ברוכים הבאים ל-INSIDEOUT, המומחים בחוויות חדר בריחה למשפחות. אצלנו, כל חדר הוא סיפור, כל חידה היא הרפתקה, וכל ביקור הוא הזדמנות לחבר, לגבש ולחוות כיף משפחתי משמעותי.
בין אם אתם מחפשים לחגוג אירוע מיוחד, לבלות זמן איכות משפחתי, או סתם לצאת מהשגרה,
החדרים שלנו מציעים חוויית בריחה יוצאת דופן שתשאיר אתכם מחייכים ומלאי השראה."

סמל

חדר בריחה לילדים ברעננה

נגן וידאו

חדר בריחה ⭐ בית הנייר משפחות וילדים | רעננה

מתי בפעם האחרונה יצאתם לשוד יחד כל המשפחה? "הפרופסור" שלח אתכם למשימה, לחדור למטבעה של ספרד ולהשיג את כל הכסף! הזמן מוגבל, והמשימה מלאה באתגרים. כאשר כל בן משפחה יכול לתרום בדרכו הייחודית. חוויה מלאת הפתעות והתרגשות מחכה לכם. מוכנים לקחת חלק בהרפתקה שתשאיר זכרונות נפלאים לכל המשפחה?

סגנון: אקשן | שיתוף פעולה.

נגן וידאו

חדר בריחה ⭐ מבצע לוויתן משפחות וילדים | רעננה

הקשב! צוות משפחה, היכונו למשימה! אתם יוצאים עם סירה ללב ים, זוהי פעולת קומנדו ימי מלאת אנדרנלין. המשימה משותפת, ולכל בן משפחה יש מקום לביטוי. האם אתם מוכנים לעמוד באתגר ולהוכיח שאין דבר בלתי אפשרי לכם ולמשפחתכם? "מבצע לוויתן" היא חוויה משפחתית ייחודית, מלאת פעולה, אתגרים והפתעות שלא תשכחו. התכוננו להרפתקה שתשאיר אתכם במתח והתרגשות.

סגנון: פעולה | משימתי | עבודת צוות.

נגן וידאו

חדר בריחה⭐ קארטו משפחות וילדים | רעננה

הסיפור מתחיל ברחוב בלונדון ומשם מתפתח לאירוע גדול, כמה גדול? אתם תבינו כבר בהמשך.  זו משימת ריגול וביחד אתם יוצאים אל הלא נודע, זה או אנחנו או הם והשעון מתקתק. האם תצליחו את המשימה בזמן? והאם תעבדו בשיתוף פעולה? חדר בריחה קארטו מומלץ למשפחות אמיצות שאוהבות אתגר מתח ומחשבה. מומלץ מעל גיל 9

סגנון: מתח | חידתי

נגן וידאו

חדר בריחה ⭐ משחק הדיונון משפחות וילדים | רעננה

חדר בריחה חדש עבור כל המשפחה! אתם נכנסים לעולם של משחקים סוריאליסטי, המטרה שלכם היא להשיג כמה שיותר כסף. ואתם הולכים לנצח ובגדול! משחק הדיונון הוא חדר הבריחה הטכנולוגי ביותר בארץ וכולל מגוון של אפקטים מיוחדים. החדר אינו מפחיד ודורש פעילות פיזית קלה, הכוללת טיפוס והתכופפויות. (ללא זחילות) 

סגנון: מתח | שיתוף פעולה

מתאים לקבוצות גדולות

לקוחות מספרים

חדר בריחה ליום הולדת

חדרי בריחה לילדים  INSIDEOUT

 

חדרי בריחה לילדים, מהווים כיום פעילות אטרקטיבית ומיוחדת במיוחד עבור ילדים ומשפחות. אולם, חשוב מאוד לבחור היטב את חדר הבריחה, בכדי שאכן תחוו חוויה איכותית ומרתקת, חשוב לבחור חדר בריחה שמותאם לילדים וקיימים בו מגוון חידות ומשימות שמתאימות לכל הגילאים ולא פחות חשוב לבחור איכותי, אטרקטיבי, מושקע ייחודי ואיכותי.

כיצד לבחור חדר בריחה לילדים בשרון ?

חדר בריחה, למי שלא יודע עדיין, הינו חדר בו ננעלים ל60 שניות יחד עם הקבוצה אתה הגעתם. החדר כולו מבוסס על עלילה כלשהי, שאתם בוחרים מראש, בהתאם לעליות המוצעות בחדרי הבריחה במקום הנוכחי. במהלך העלילה בחדר המוצגת באופן ויזואלי תפתרו חידות ותתמודדו עם משימות שונות הקשורות לעלילה. מטרתכם היא לפתור תעלומה כלשהי הקשורה לעלילה ולברוח מהחדר בתום 60 דקות. כקבוצה, תאלצו לפעול יחדיו, כאשר כל אחד מביא את עצמו לפועל בצורה הטובה ביותר ומסייע לקבוצה כולה. בכדי שחדר הבריחה אכן יהווה חוויה מרתקת, מגבשת ומיוחדת, יש לבחור חדר בריחה מומלץ, הידוע כי ניתן לבחור בו את העלילה הרצויה לכם מכמה סוגי עלילות. חשוב שחדר הבריחה יהיה מושקע ומיוחד, בכדי שתרגישו כי אתם מקבלים תמורה אמתית לכספכם.

לחדרי הבריחה יש אינסייד אאוט יש גרסאות המותאמות למשפחות ולילדים. אנו משנים את רמת החידות שיתאימו לכולם ובחלק מחדרי הבריחה שלנו אנו אפילו משנים את הסיפור כדי שיתאים.

חדר בריחה לילדים היינו חוויה ממש מיוחדת, אם עד עכשיו היינו רגילים לראות סרט אז עכשיו אנחנו משתתפים פעילים בתוכו. זוהי חוויה מלאת אדרנלין מאתגרת ומספקת. ילדים פשוט עפים על זה.

חדרי בריחה לילדים בשרון מרתקים וחווייתיים

אם בא לכם ליהנות מחדרי בריחה לילדים בשרון, כל שעליכם לעשות זה לבחור אחד מחדרי הבריחה של חברת אינסייד אאוט. חדרי הבריחה של החברה הם ללא ספק חדרי הבריחה המיוחדים, המרתקים והחווייתיים ביותר. כל חדר בריחה לילדים בשרון מכיל הרפתקה מאגרת, אשר אנשי הצוות שעומדים מאחוריה חשבו עליה לא מעט בטרם הוציאו אותה אל הפועל. בחדרי הבריחה של אינסייד אאוט בשרון, תהינו מפעילות אטרקטיבית, אשר תאפשר לכם לממש את הכישרונות שבכם ולתרום את חלקכם לקבוצה למען התקדמות הקבוצה כולה ולמען השגת מטרתם הסופית.

בחרו בחדרי בריחה לילדים בשרון של חברת אינסייד אאוט ותוכלו לחוות חוויה מושלמת.